Sabtu, 25 September 2010

Bantuan Mangsa Ribut Parlimen Kuala Krau


Kuala Krau- 22hb Sept 2010 Ustaz Kamal Ashaari bersama rombongannya Dewah Harian PAS Kawasan Kuala Krau serta Sdr Hasaudin Salim bekas calun DUN Kerdau PRU 12 lalu berkesempatan menziarah serta menghulurkan bantuan kewangan kepada mangsa ribut yang melanda sekitar Daerah Temerloh,Maran Pahang.

Sebanyak 35 buah rumah sempat dilawati pada hari tersebut,bermula dari kg Badok 2buah rumah dimusakkan oleh ribut serta 1buah kederaan ekonovan rosak terok dihempap pokok.

Sementara di kg Teluk Sentang terdapat 6 penerima bantuan diberikan oleh Ketua Kampung (Tok Empat) sedang menandatangani penyata penerimaan bantuan yang difahamkan diagihkan oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tengku Mahkota Pahang,penyampaian yang disampaikan sebelah pagi bersama Jabatan Kebajikan Masyarakat dan Wakil Rakyat BN serta Pegawai Daerah.

Mana kala sebelah petang pula penerima yang sama disumbangkan pula oleh Wakil PAS yang di ketuai Oleh Ustaz Kamal Ashaari,kerjasama Tok Empat berkenaan amat dipuji kerana tidak memilih bulu melayan kehadiran rombongan PAS tidak seperti di kampung kampung lain sikap Tok Empat jelas tidak melayan kehadiran penderma dari parti PAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BERSIH 2.0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...